< 130414 >

Jag befann mig på en gigantiskt hotell som innehöll flera hundra rum och dessutom ett stort köpcentrum i mitten. Tydligen bodde typ alla på det där hotellet, framför allt studenter. Jag var en student, men för tillfället var jag i min mammas hotellrum med ett KK till mig. Vi hade precis haft sex, men laddade om för mer då det plötsligt började dyka upp människor, folk som tydligen bodde med mamma i hennes hotellrum. Plötsligt slänger mitt KK ur sig att jag endast var ett knull för honom, vilket sved ganska ordentligt och jag klev genast upp från vart vi nu låg. Jag gick in på toan, grät en skvätt och klädde sedan på mig för att bege mig ut i köpcentrat. Det var lördag. Jag gick till damtoaletten för att skvätta jungfruvattnet, då jag givetvis lyckades få ett bås där dörren inte gick att låsa. Senare under dagen hade jag bestämt med ett annat KK att vi skulle ses, men när jag satt där på toa ser jag fötterna på detta KK utanför, samt hans flickväns, som för övrigt inte skulle komma hem till stan förens på kvällen. Hans flickvän öppnade dörren till mitt bås, men skyndade sig att stänga när hon såg mig. Vi hade träffats förut så när jag var klar sa jag det högt och hon klev in innan jag ens hann kliva ut. Hon hälsade så glatt och bad mig vänta inne i båset medans hon gick på toa. När hon var klar smet jag snabbt ut för att undvika någon pinsam situation och snabbade mig iväg igen. När jag själv gick omkring på köpcentrat stötte jag plötsligt på en kille, väldigt snygg. Jag kommer inte ihåg hans namn, men för att underlätta berättelsen kallar jag honom Mr. X. Mr. X började genast prata med mig, han talade om att han kom från något ställe som jag kommer ihåg som Rättnäs. Han verkade supertrevlig, fast en aning knepgit, som om han vore full. Jag började stormgilla honom i alla fall och vi höll varandras händer när vi gick genom köpcentrat. Han frågade mig om jag ville gå in och kolla på kläder, men jag ville till mitt rum och packa ihop min grejer för på måndag skulle jag och alla andra studenter flytta. Jag frågade givetvis om han ville följa med och han nickade så glatt. Vi stod i en rulltrappa upp då hans knepiga/fulla beteende trädde ikraft och han sa något till några tjejer som stod där, men fick ett fnys som respons. Istället vänder han sig om jag hoppar in i ett rätt stort killgäng på ca 7-8st och kramar om dem som om de var kompisar. Killgänget uppskattade inte hans gest och två av dem tog genast varsin arm på honom och höll honom hårt. Själv stod jag med ryggen emot eftersom jag inte ville bli inblandad i vad Mr. X höll på med. Plötsligt hör jag hur Mr. X ger ifrån sig ett kraftigt skrik och då vänder jag mig om och ser hur ”ledaren” i killgänget har tagit till blyertspennor som vapen. Ledaren hade stoppat blyertspennor mellan fingrarna och tänkte använda dem som knivar (tänk Wolverine). Men innan ledaren hinner göra något mer lirkar sig Mr. X ur killarnas grepp och snabbt som ögat får tag på alla blyertspennor. I ren ilska dödar han två av killarna med varsin blyertspenna, de andra flydde. Det var då jag insåg att min nyfunne vän inte var vilken vän som helst.
I panik försöker jag ta mig snabbare upp i rulltrappan och skynda mig till mitt rum innan Mr. X hann se mig. På vägen ser jag hur Mr. X (jag visste att det var han) har placerat ut högar av diamanter i blomsterdekorationerna i köpcentrat, men jag hann inte fundera mer på det. Av någon anledning (kanske pga paniken) hittade jag inte mitt rum. Jag hade för mig att mitt rumsnummer var något på 21_ _, vilket jag också hade nämnt för Mr. X tyvärr. Jag sprang mot korridoren med rumsnummer på 21, men det stämde inte så jag fipplar upp nyckeln ur fickan och skakandes försöker se vad det står på brickan, det stod 905. Istället springer jag in i någon sorts matsal där jag hittar ett gäng kompisar som sitter och pluggar matematik tills på måndag då vi hade ett stort prov, typ Nationella prov. Jag blir först fundersam på varför de pluggar, men inser ganska snabbt att jag också borde göra det, men för tillfället hade jag större problem.
Jag får ur mig till mina kompisar att jag fått en psykopat på halsen och att jag inte hittar till mitt hotellrum. Jag hade inte tid att sitta där och prata utan tänkte göra ett försök att hitta mitt hotellrum igen, särskilt nu när jag ändå hade sagt fel nummer till Mr. X. Jag hann knappt resa mig innan flera killar/karlar i blåa overaller reser sig upp i matsalen och av någon anledning förstår jag att det är Mr.X’s grabbar. Jag var körd. En av mina kompisar höjer blicken och pekar lite försynt bakom mig, Mr. X hade hittat mig. Han kom nu själv iklädd en såndär blå overall, med 4 killar bakom sig, iklädd samma sak. Jag reste mig och ställde mig framför Mr. X, gråtandes såklart. Han kollade på mig med vänliga ögon och sa snällt att han inte ville göra mig illa, utan att han bara ville ha mig till sin ägo.
Bippidi bappidi boo och jag hade flytt till min sommarstuga, där alla släkt och vänner var. Jag tror vi var på väg att fira midsommar, men själv hade jag ingen ro i kroppen, även om jag tyckte att Mr.X inte skulle hitta mig här. Alla var så glada, enda tills skymten av en rad blåa skåpbilar i början på vägen träder fram, samma blåfärg som på overallerna. En kompis hugger tag i min arm i hopp om att försöka gömma mig, men det var försent, skåpbilarna omringade oss och män i blå overaller stiger ur dem. Jag förstår då att det inte är någon idé att försöka fly från Mr. X, han hade tydligen ögon och öron överallt. Jag springer fram till en skåpbil och skriker till en av männen ”VART ÄR HAN!?”, vid denna tidpunkt hade jag gått över från panik till ilska. Mannen pekar mot en skåpbil rakt fram. Jag skyndar mig dit och får syn på Mr. X, som nu är beskyddad av 5 andra män, så mitt försök att nudda Mr. X var lönlöst. Mr.X vifftar till männen att det är okej så de stiger åt sidan. Av någon anledning pratade jag nu på engelska med Mr. X, ”you can have me, but please don’t hurt my family!” och han var inte svårövertalad. Jag upprepade dock mina ord eftersom jag inte riktigt litade på honom, men han gav sitt ord på att låta min familj och mina vänner vara, sålänge jag blev hans. Jag frågade dock vad det var han egentligen ville och fick till svar; ”det vet du nog” och jag förstod på en gång att han var ute efter sin pistol som jag hade knyckt i rulltrappan innan jag smet iväg. Jag hade givetvis tappat den, men gav honom mitt ord på att söka rätt på den. Han nickade och började surra något om att han en dag kanske ville gifta sig med mig och bilda familj, vilket jag rynkade på näsan åt, men accepterade. Mr. X höjde nu sin han till alla sina män och bad dem lägga ned sina vapen som var riktade mot oss (mig, min familj och mina vänner). Han ville nu få oss att börja lita på dem och förstå att de nu var snäll, så de började dansa till musiken som tydligen stått på i bakgrunden hela tiden. Mitt humör lättade och jag kände att min framtid kanske inte blir så hemsk i alla fall, han såg ju trots allt jävligt bra ut.





Name:
Remember me?

E-mail: (no publish)


URL/Blogsite:


Your comment:

RSS 2.0